နာရဒဇာတ္ေတာ္သည္ဇာတ္ႀကီး ဆယ္ဘြဲ႔တြင္ ရွစ္ခုေျမာက္ ဇာတ္ေတာ္ျဖစ္သည္။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရာဇၿဂိဳလ္ျပည္အနီး ႏြယ္ခ်ိဳေတာတြင္ သီတင္းသုံးေတာ္မူစဥ္
ဥ႐ုေဝလေတာတြင္း၌ ဥ႐ုေဝလကႆပ၊ နဒီကႆပ၊ ဂယာကႆပ တည္းဟူေသာ ရေသ့ညီေနာင္
သုံးဦးႏွင့္တကြ တပည့္မ်ားအား မိစၧာဒိ႒ိအယူမွ ခၽြတ္သည္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍
နာရဒဇာတ္ေတာ္ကို ေဟာၾကားေတာ္မူသည္။ ထိုဇာတ္ေတာ္ကား ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္သည္။
ေရွးလြန္ေလၿပီးေသာအခါ ဝိေဒဟရာဇ္တိုင္း မိထၱိလာျပည္၌ အဂၤတိအမည္ရွိေသာ
မင္းသည္ မင္းျပဳသည္။ ထိုမင္းသည္ မင္းက်င့္တရား ဆယ္ပါးႏွင့္ ျပည့္စုံသည္။
တရားကိုလည္း ေစာင့္သည္။ ထိုမင္းတြင္ အလြန္အဆင္းလွေသာ ႐ုဇာအမည္ရွိ
သမီးေတာ္တစ္ပါးတည္းသာ ထြန္းကားသည္။ ထိုသမီးေတာ္အား အလွူေပးစိမ့္ေသာငွာ
ဥစၥာတစ္ေထာင္ကို လခြဲတစ္ႀကိမ္ ေပးေတာ္မူသည္။ ထိုမင္းႀကီး၏ အမတ္ႀကီး ၃
ပါးမွာ ဝိဇယ၊ သုနာမ၊ အလာတတို႔ျဖစ္ၾကသည္။
တစ္ခုေသာ တန္ေဆာင္မုန္းလျပည့္ေန႔ ၾကတၱိကာ နကၡတ္သဘင္အခါတြင္ မင္းႀကီးသည္
နန္းျပသာဒ္ထက္မွ ျဖဴစင္စြာ ထြန္းေတာက္ေသာ လျပည့္ဝန္းကိုျမင္၌
အထူးစိတ္ၾကည္ႏူးမိသည္။ ထိုညဉ့္မ်ိဳးတြင္ အဘယ္ကဲ့သို႔ ေမြ႕ေလ်ာ္ရေသာ္
ေကာင္းအံ့ည္းဟု အႀကံျဖစ္၍ အမတ္တို႔အား ႏွစ္သက္ရာကို တင္ေလၽွာက္ေစသည္။
ထိုအခါ စစ္သူႀကီးျဖစ္ေသာ အလာတ အမတ္က စစ္ျပဳရန္ ေလၽွာက္သည္။ သုနာမ အမတ္က
ကာမဂုဏ္တို႔၌ ေမြ႕ေလ်ာ္ရန္ ေလၽွာက္သည္။ ဝိဇယ အမတ္က အၾကားအျမင္ႏွင့္
ျပည့္စုံေသာ ရဟန္းပုဏၰားတို႔ထံ ဆည္းကပ္လ်က္ ယုံမွားျခင္းတို႔ကို
ပယ္ေဖ်ာက္ရန္ ေလၽွာက္သည္။ မင္းႀကီးလည္း ဝိဇယအမတ္၏ စကားကို ႏွစ္သက္သျဖင့္
အာလာတ အမတ္ ညႊန္ၾကားရာ မိဂဒါဝုန္ေတာရွိ ကႆပ တကၠတြန္းတို႔ထံ
ဗိုလ္ပါမ်ားႏွင့္ သြားေရာက္ေလသည္။
ေရာက္လၽွင္ မင္းႀကီးက မိဖ၊ ဆရာ၊ သားမယား၊ သက္ႀကီးရြယ္အို၊
ရဟန္းပုဏၰား၊ မွူးမတ္ဗိုလ္ပါ၊ ျပည္ရြာအေပၚတြင္ က်င့္ရမည့္တရားႏွင့္
နတ္ရြာေရာက္ေၾကာင္း ငရဲလြတ္ေၾကာင္းတရားတို႔ကို ေမးေလသည္။ ကႆပ တကၠတြန္းကား
ေမးႏွင့္ေလ်ာ္ေသာ အေျဖကို မသိနားမလည္၍ မေျဖေခ်။ ေကာင္းက်ိဳး
မေကာင္းက်ိဳး၊ တမလြန္ ေလာက၊ မိဖ၊ ဆရာဟူ၍မရွိ။ အလွူေပးျခင္းျဖင့္
အက်ိဳးမရွိ။ မီး၊ ေျမ၊ ေရ၊ ေလ၊ ခ်မ္းသာ၊ ဆင္းရဲ၊ အသက္ ဤခုနစ္ပါးသည္
ျမဲကုန္သည္။ သတၱဝါတို႔သည္ ၈၄ ကမၻာေစ့မွ စင္ၾကယ္မည္။ ထိုအတြင္း
ေကာင္းမွုျပဳေသာ္လည္း မစင္ၾကယ္နိုင္၊ မေကာင္းမွုျပဳေသာ္လည္း ထိုခဏကို
မလြန္နိုင္ကုန္ဟု ေဟာၾကားေလသည္။
အလာတ အမတ္ကလည္း မိမိေရွးဘဝက မေကာင္းမွု ျပဳခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခါ
ေကာင္းက်ိဳးကိုသာ ခံစားရပုံကို ေျပာျပလ်က္ ထိုစကားကို ေထာက္ခ့၏။ ကႆပ
တကၠတြန္းထံတြင္ ဆည္းကပ္ေနေသာ မိထိလာျပည္သား ဗီဇက သူဆင္းရဲကလည္း မိမိသည္
အတိတ္ဘဝက သူေဌးအျဖစ္ျဖင့္ အလွူေကာင္းမွုျပဳပါေသာ္လည္း ယခုဘဝတြင္
သူဆင္းရဲျဖစ္လာေၾကာင္းကို တင္ျပေသာအားျဖင့္ အလာတ အမတ္၏ စကားကို
ေထာက္ခံေလသည္။ ထိုအခါမွစ၍ မင္းႀကီးသည္ ျပည္ထဲေရးကို အမတ္တို႔အား
လႊဲၿပီးေသာ္ ကာမဂုဏ္စည္းစိမ္ကိုသာ ခံစားေလေတာ့သည္။ အလွူဇရပ္တို႔ကိုလည္း
ဖ်က္ေစသည္။ ျပည့္ရွင္မင္းႀကီး အယူမွားသည္ကို တျပည္လုံး အုတ္အုတ္က်က္က်က္
ေျပာဆိုၾကေလသည္။ ထိုအေၾကာင္းကို ႐ုဇာမင္းသမီးၾကားလတ္ေသာ္ ခမည္းေတာ္၏
အယူမွားကို ပယ္ရွားအံ့ဟု အခြင့္ကို ေစာင့္လင့္၏။ ႐ုဇာမင္းသမီးကား
ေရွ႕ဘဝႏွင့္ ေနာက္ဘဝတို႔ကို သိျမင္နိုင္ေသာသူတည္း။ အခ်ိန္က်ေရာက္လတ္ေသာ္
မင္းႀကီးထံသို႔ အခစားဝင္၍ အလွူျပဳရန္ ရျမဲရိကၡာကို ေတာင္းေလသည္။ ထိုအခါ
မင္းႀကီးက အလွူကို မယုံၾကည္ေတာ့၍ အျပစ္ျပကာ တားျမစ္သည္။ သမီးေတာ္က
ခမည္းေတာ္ အယူမွားေနပုံ၊ တကၠတြန္းတို႔ အေျပာႏွင့္ အက်င့္မညီပုံမ်ား၊ မိမိ၏
အတိတ္ႏွင့္ အနာဂတ္ဘဝ အေၾကာင္းမ်ားကို ရွင္းလင္း ေျပာျပေလသည္။ သို႔ေသာ္
မင္းႀကီးကား မိစၧာအယူကို မစြန႔္ေခ်။ ထိုအခါ မင္းသမီးက နတ္ျဗဟၼာမ်ားအား
ကူညီရန္ သစၥာအဓိ႒ာန္ျပဳသည္။ ထိုသို႔ျပဳလတ္ေသာ္ နာရဒျဗဟၼာႀကီးသည္
မင္းႀကိးကို ခၽြတ္အံ့ဟု ရဟန္းအသြင္ျဖင့္ ေရာက္လာသည္။
မင္းႀကီးလည္း ျဗဟၼာႀကီးအား တန္ခိုးရွိျခင္း၏
အေၾကာင္းရင္းကို ေမးသည္။ ကုသိုလ္ေကာင္းမွုသာ အေၾကာင္းရင္းျဖစ္သည္ဟု
ျဗဟၼာႀကီးက ေျဖသည္။ မင္းႀကီးက သိလို၍ ေမးသမၽွေသာ ျပႆနာတိုင္းကိုလည္း
မင္းႀကီးစိတ္ေက်နပ္ေအာင္ ဥပမာ သာဓကမ်ားစြာျဖင့္ ေျဖဆိုသည္။ ထိုေနာက္
ငရဲအေၾကာင္း၊ ေရွးမင္းျမတ္တို႔ က်င့္စဥ္အေၾကာင္း စသည္တို႔ကို
ေဟာၾကားေလသည္။ ဤသို႔ အယူမွားကို ပယ္ရွားေစရန္ ေဟာၾကားၿပီးေနာက္ မင္းႀကီးအား
သီလ၌ တည္ေစသည္။ ႐ုဇာမင္းသမီးကိုလည္း မ်ားစြာေသာ အေၾကာင္းတို႔ျဖင့္
ခ်ီးမြမ္းသည္။ မင္း၊ မိဖုရား၊ ေမာင္မမိႆံတို႔ကိုလည္း အဆုံးအမ ေပးသည္။
ထိုေနာက္ ပရိသတ္တို႔ ျမင္စဥ္ပင္လၽွင္ နာရဒျဗဟၼာႀကီးသည္ ျဗဟၼာျပည္သို႔
ျပန္သြားေလသည္။
No comments:
Post a Comment